قوانین

ضمن سپاس بابت حسن انتخاب شما، می بایست نکاتی را که برای استفاده از سرویس های ما بسیار مهم است را مطالعه بفرمائید.

مشتری موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط سه سوت هاست می باشد که در صورت عدم رعایت ، سرویس توسط ما قطع شده و هزینه ای برگشت داده نخواهد شد...

قیمت ها در سایت به روز میباشد و مشتری در هر زمان با قیمت های درج شده در سایت میتواند خرید نماید.

تعهد سرویس میزبانی

سه سوت هاست متعهد می گردد سرویس ارایه شده را با بهترین کیفیت ممکن و با پشتیبانی کامل ارائه نماید.

کنسل شدن سرویس توسط سه سوت هاست

هاستینگ، ممکن است هر یک از سرویسهای ارائه شده را که به حالت غیر عملی از نظر فنی ، قانونی و یا هر دلیل دیگر در می آید را کنسل نماید ولی به مدت قابل قبولی به مشتری خبر داده و فرصت می دهد تا اطلاعات لازم را از روی سرور برداشته یا به مکان دیگری انتقال دهد. درصورتی که سه سوت هاست سرویسی را کنسل نماید بطوریکه مشتری کلیه موارد و شرایط قرارداد را رعایت کرده باشد ، کلیه هزینه های دریافتی برگشت داده می شود.

ضمنا اگر خریدار در اواسط اشتراک خود مدعی شد که می خواهد سرویس خود را کنسل نماید و کوچ کند یا به کل وبسایت خود را حذف نماید هزینه پرداختی وی برگردانده نخواهد شد ولی اگر از هاستینگ مشکلی مشاهده نمود می تواند به پشتیبان های سایت اطلاع دهد و بعد از بررسی آنها مبنی بر صحیح بودن آن مشکل و تایید آن وجه پرداختی به خریدار گرامی برگردانده خواهد شد.

ثبت نام و عضویت

مشترکین محترم باید توجه کنند موقع ثبت نام در هاستینگ سه سوت هاست حتما می بایست اطلاعات خود را صحیح و به درستی وارد کنند، برای مثال حتما شماره تماس و یا آدرس ایمیل را بصورت صحیح وارد نمایید؛ زیرا پس از خرید سرویس، اطلاعات سرویس مربوطه بسیار حساس بوده و اطلاعات برای مواردی که وارد نموده اید ارسال میگردد. هاستینگ هیچ مسئولیتی در قبال اشتباه وارد کردن اطلاعات کاربران ندارد. حتی احتمال دارد در عملیات آماده سازی و تایید سرویس سفارش شده خللی به وجود بیاید که پشتیبانان موظف هستند از طریق مواردی که شما درحین ثبت نام با شما ارتباط میگیرند، اگر حسابی دارید و قبلا اطلاعات نادرستی وارد کردید حتما اطلاعات خود را به درستی بروز کنید و سپس درخواست ارسال اطلاعات ورودی را ارسال کنید. به منظور اعلانات تکمیل "محصولات" از طرف هاستینگ به مشتریان عزیز، عضویت برای مشتریان سرویس ها و محصولات جانبی هاستینگ الزامی است و درصورت عدم ثبت نام آن ها سرویس یا محصول آن ها به صورت معلق در خواهد آمد.

استفاده غیر قانونی

خدمات میزبانی هاستینگ سه سوت هاست تنها می بایست با اهداف قانونی مورد استفاده قرار بگیرند. ارسال، نگهداری یا توزیع هر نوع اطلاعات، داده ها یا مطالب، که در مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز قوانین بین المللی باشد، یا آنچه که مستقیماً باعث تسهیل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است و ضمن مسدودسازی سرویس، فرد به پلیس سایبری گزارش خواهد شد...

چنانچه به هر دلیلی کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه ایمیلی مبنی بر مسدودسازی سرویسی که در سرورهای سه سوت هاست می باشد ارسال کند ما موظفیم که سریعا آن سرویس را مسدود کنیم و مبلغ پرداختی آن نیز بعنوان جریمه برگردانده نخواهد شد.

حتی درصورت شک و تردید درباره سرویس، ممکن است برای بررسی های لازم برای 24 ساعت سرویس مسدود شود تا عملیات بررسی به پایان برسد.

ارتقا/کاهش سرویس

مشتری چنانچه مایل بود که سرویس خود را افزایش دهد می بایست مابقی هزینه ای که باید برای سرویس جدید بدهد را بپردازد و چنانچه مایل بود که سرویس خود را ارتقا دهد در آن ماهی که هنوز اشتراک دارد مابقی پولش برگردانده نخواهد شد و بعد از دوره تمدید مجدد می تواند هزینه سرویسی که کاهش داده بود را بپردازد.

تایید سرویس

جهت رسیدگی به تمام سفارشات، سفارشات به صورت تاییدی پس از ثبت سفارش از سوی کارکنان هاستینگ فعال می شوند. لذا موقع تایید، ابتدا اطلاعات وارد شده خریدار را بررسی می کنیم و اگر مشکلی در اطلاعات داشت به کاربر اطلاع میدهیم که قبل از هرکار اطلاعات خود را به درستی بروز نماید.

مالکیت سرویس

شخصی که بصورت آنلاین از داخل وب سایت سفارش میدهد ، با مشخصات و ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد می کند بعنوان مالک سرویس شناخته می شود . اطلاعات محرمانه سرویس ( مانند درخواست رمز ) ، پشتیبانی و پاسخگویی فقط به ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد شده ، داده می شود . بدیهی است مشتری می تواند در هر لحظه که می خواهد ایمیل خود را در پورتال پشتیبانی تغییر دهد . چنانچه به ایمیل یا حساب خود دسترسی نداشته باشد ، تنها با ارایه کارت شناسایی معتبر که منطبق بر مشخصات خریدار در هنگام ثبت نام می باشد و درخواست نامه کتبی ، می تواند مشخصات و ایمیل خریدار را از طریق پشتیبانی تغییر دهد.

بازگشت وجه

هاستینگ سه سوت تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور طبق قوانین نسخه پشتیبان) نخواهد بود.

– خسارت و بازگشت وجه ، تنها درصورت عدم کیفیت سرویس و قطعی می باشد و شامل سلایق کاربر نیست.

- بازگشت وجه فقط و فقط به حساب ،صاحب نام کاربری در سایت انجام میشود و هزینه کارمزد تراکنش از میزان وجه عودت کسر میگردد و به عهده مشتری هست.

– هرگونه بی احترامی به مسئولین سایت منجر به مسدود سازی حساب کاربر و سرویس وی میشود.

تمدید سرویس ها

چنانچه از تاریخ پرداخت هزینه تمدید و درصورت عدم تمدید سرویس، تنها مشتری 7 روز فرصت دارد و چنانچه در این یک هفته سرویس خود را تمدید نکند، سرویس و اطلاعات درونی سرویس آن حذف میشود و هیچ نسخه پشتیبان و بکاپی در اختیار کاربر قرار نخواهد گرفت.

تمام مشترکین سرویس ماهانه ای موظف هستند چند روز قبل از آخرین مهلت تمدید هاست خود، تمدید دوره ای خود را پرداخت کند.

باتوجه به سیاست جدید مدیریت هاستینگ، دیگر سرویس هایی به دلیل بدهی مسدود یا ساسپند نخواهند شد زیرا اینکار: 1- توهین به مشتری 2- کاستن از ارزش هاستینگ 3- کاستن از ارزش سایت یا سئو مشتری محترم می شود. اما حداکثر 2روز پس از آخرین روز مهلت و عدم تمدید صاحب سرویس، سرور به طور خودکار هاست/سرویس را مسدود و ساسپند خواهد کرد. البته باید توجه کنید که این عدم مسدود کردن سرویس ها برای بدهی تنها برای هاست ها این چنین بوده است، برای ریسلرها چنین نبوده و حتی چه خوب است برای تمدید سرویس ریسلر و نمایندگی هاست هزینه و تمدید خود را 2 روز قبل از آخرین روز مهلت تمدیدتان پرداخت کنید تا مشکلی برای سرویس و محتوا به وجود نیاید.

برای پرداخت صورتحساب های سرویس و محصولات تنها می توانید از دو روش کارت به کارت یا پرداخت آنلاین و مستقیم درگاه بانکی هاستینگ اقدام کنید، پرداخت از طریق شارژهای اپراتورهای سیمکارت امکان پذیر نیست، لطفا در رابطه با این موضوع مجددا سوال نفرمائید.

محتوا

– سرویسهای هاستینگ سه سوت هاست می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل موارد زیر باشد (البته محدود به موارد زیر نیست)

* قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز

* استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران

* استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران

*فروش یا افزودن لینک دانلود محصولات دیگران در صورت گزارش صاحب اثر

* هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه ای ایران

* اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور

* انتشار اکاذیب علیه دیگران

* کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود

* سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی

* فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد

* سایتهای مرتبط یا حامی گروههای شناخته شده تروریست بین المللی

* استفاده از سرویس های هاستینگ سه سوت هاست برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل

مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار و یا متصل به دامنه خریداری شده از هاستینگ سه سوت هاست تماما بر عهده خریدار است . این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد وسهو ویا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می پذیرد خواهد بود.

در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جبران کلیه خسارات وهزینه های مادی ومعنوی کلی و جزئی وارد بر هاستینگ سه سوت هاست در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.

سه سوت هاست برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرویسها واقامه دعوا وارائه اطلاعات خریدار که محتوای مجرمانه در سرویس خود ویا در سرویس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائی اقدام نماید.

نسخه پشتیبان-بکاپ (Backup)

بک آپ ها بصورت هفتگی با توجه به حجم سرور گرفته میشود (اکانت هایی که حجم آن ها زیر 2 گیگابایت می باشد) و در هاردی جداگانه نگهداری میشود. توجه اکانت هایی که حجمی بیش از 2 گیگابایت دارند از سیستم بک آپ خارج میشوند. هزینه ریستور بک اپ به دلیل سهل انگاری کاربر در حفظ داده های خود به ازای هر گیگابایت حجم فایل زیپ بک آپ 10000 تومان خواهد بود. به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها بر عهده خریداران بوده و همه خریداران و نمایندگان می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای گروه سه سوت هاست نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و گروه سه سوت هاست در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد. مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی صرفا به عهده خود خریدار می باشد و گروه سه سوت هاست در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد گروه سه سوت هاست جهت امنیت بیشتر، از کلیه فایلهای خریداران بصورت روزانه / هفتگی / ماهانه با توجه به نوع و حجم سرورها نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه پشتیبان حداکثر تا ده روز نگهداری خواهد شد و دائما بروز میشود. گروه سه سوت هاست مسئولیتی در انجام ریستور رایگان بک آپ نمایندگان ندارد. تعداد مجاز درخواست ریستور یک عدد در ماه بصورت رایگان می باشد و درصورت ارائه درخواست های بعدی با توجه به حجم آن بک آپ هزینه توسط واحد فروش کارشناسی و فاکتور میشود. (منظور از درخواست همان یک عدد فایل بک آپ می باشد) گروه سه سوت هاست تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد. گروه سه سوت هاست هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت نسخه پشتیبان و بروز بودن آنها را ندارد. گروه سه سوت هاست تعهدی در رابطه با ریستور رایگان بک آپ سایر کنترل پنل ها را ندارد. تهیه و ارائه نسخه پشتیبان فقط در زمان جاری بودن مدت قرارداد امکان پذیر است و گروه سه سوت هاست فقط تا 7 روز بعد از انقضاء قرارداد میزبانی و خدمات، اطلاعات مشتری را نگهداری و محافظت میکند و پس از آن بصورت خودکار اطلاعات حذف خواهد گردید گروه سه سوت هاست هیچ تضمینی در مورد نسخه بکاب نمیدهد و ممکن است نسخه ها بروز نباشند پس لطفا در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشید. همچنین پس از منقضی شدن سرویس و عدم پرداخت مبلغ تمدید، نسخه پشتیبانی به کاربر داده نخواهد شد و پس از پرداخت تمدید، مجوز ورود به پنل به وی داده خواهد شد و خود می تواند برای گرفتن بکاپ اقدام کند.

پشتیبانی در تلگرام

توجه فرمایید که پشتیبان و کارکنان تیم سه سوت هاست برای هرمشکل فنی یا نظرخواهی برای ارتقا و بهبود سرویس تنها از طریق تلگرام با مشتریان هاستینگ در ارتباط هستند. چه بسا که موقع ثبت نام و عضویت در سایت شماره تماسی که با آن حساب تلگرام فعال دارید وارد کرده یا در صورت نداشتن این پیامرسان پشتیبانان را مطلع کنید؛ پشتیبانی از طریق حساب های تلگرام امکان پذیر نیست و تنها از طریق تیکت امکان دارد. نکته*: توجه کنید برای جلوگیری از کلاهبرداری های افراد سودجو به قسمت "درباره ما" رفته و به نشانی حساب تلگرام ما دقت کنید زیرا با همان حساب و نام کاربری بعد از ثبت سفارش به شما پیام خواهیم داد.

جعل فیش و مدارک پرداختی

درصورتی که فردی با ارسال مدرک و فیش جعلی پرداختی به یکی از اپراتورهای تیم سه سوت هاست جهت بررسی صحت فیش و مدرک پرداختی و ارسالی و شک و عدم تایید، اطلاعات کاربر برای پیگرد قانونی تحویل پلیس سایبری داده خواهد شد و از آن فرد به جرم جعل شکایت خواهیم کرد؛ شدیدا از ارسال فیش های جعلی پرداختی خودداری کنید زیرا تمام اپراتورهای ما بررسی های مربوطه را انجام خواهند داد و بی شک متوجه خواهند شد.

ربات های تلگرامی

طبق قوانین سه سوت هاست درمورد ربات تلگرام، به کاربران خود و کاربران صاحبان ریسلری که از سه سوت هاست خریداری مسدود/ساسپند خواهد شد.

عدم دسترسی به فایلهای سرویس مشتریان

کاربران بسیار محترم هاستینگ از بابت عدم دسترسی هاستینگ به فایلهای سرویسشان آسوده خاطر باشند. حتی برای رفع مشکلات برای مشتریان محترم ما از طریق پنل خود وارد سرویس مشتریان نمیشویم و از خود کاربران اطلاعات ورودی را دریافت میکنیم و مشکلشان را حل میکنیم؛ این تعهدی است که ما از روز اول کاری خود به مشترکین محترم خود داده ایم و تا آخر به تمام تعهدات خود پایبندیم.

اما سیستم برای جلوگیری از کارهای غیرمجاز و سواستفاده به فایل ها دسترسی دارند و تنها آنها را بررسی میکنند اما آن را ذخیره/کپی نمی کند.

استفاده از دامین های رایگان

چنانچه کاربر سفارش جدیدی را ثبت نماید و از دامنه رایگان یا ساب دامین ها (sub domain) استفاده نماید سرویس وی تایید نخواهد شد تا دامنه ملی/بین المللی جایگزین نماید. بسیار مشاهده کرده ایم که عموم افرادی که از این دست از دامنه ها استفاده می کنند از سرویس خود به منزله سواستفاده و عمل های غیرمجاز برای مثال، ساخت سایت های فیشینگ و شرطبندی و... استفاده می کنند که سه سوت هاست از بروز اینگونه اتفاقات تنها جلوگیری می کند و قصد جسارت به کاربر محترم را ندارد.

اطلاعیه ها در تلگرام و اینستاگرام شما

یکی از فعالیت هایی که هاستینگ سه سوت هاست انجام میدهد که بسیاری از کاربران محترم هاستینگ نیز راضی هستند این است که اطلاعیه های مربوط به سرویسشان را از طریق حساب تلگرام آنها ارسال میکنیم. یعنی ممکن است کاربر فراموش کند که صورتحساب پرداخت نشده ای در هاستینگ سه سوت هاست دارد و در کنار ایمیل، پیامی آماده از سوی پشتیبانان سایت در تلگرام برای کاربر مبنی بر اطلاع دادن به وی ارسال میشود. همچنین به دلایلی دیگر در کانال تلگرامی سابق هاستینگ فعالیتی نداریم؛ تنها در تلگرام اپراتور و پشتیبانان رسمی هاستینگ سه سوت هاست حضور دارند. برای مطلع شدن از آخرین خبرهای هاستینگ و جشنواره های ویژه و همچنین استفاده از تخفیف های ویژه هاستینگ صفحه رسمی سه سوت هاست را به نشانی 3sothost در اینستاگرام دنبال کنید.

شکایت از کارکنان یا سرویس ها

- درصورت بروز هرمشکلی یا گزارشی از همکاران ما و هم تیمی های ما که تنها دارای اعتبار در شرکت سه سوت هستند، برای گزارش عملکرد آنها می توانید از طریق تیکت با مدیریت هاستینگ ارتباط برقرار کنید و گزارش بدهید تا بعد از بررسی و تایید آن اقدامات لازم برای برکناری آنها از سوی مدیریت صورت پذیرد، همچنین مدیریت هاستینگ چنانچه این اتفاقات رخ داد از خریدار بسیار محترم عذرخواهی می کند و برای جبران و راضی بودن خریدار، وی می تواند تا 1 ماه از سرویس میزبانی رایگان استفاده نماید.

- درصورت مشاهده سرویس غیرقانونی که برخلاف قوانین هاستینگ و یا جمهوری اسلامی ایران بر روی سرور ما فعالیت می کند حتما از بخش پشتیبانی به ما اطلاع دهید، پس از دریافت اینگونه پیام ها، سریعا سرویس کاربر برای انجام بررسی های لازم برای دقایقی مسدود/ساسپند می شود و درصورت ارتکاب سریعا اطلاعات شخص و ادمین سایت برای پلیس سایبری ارسال میگردد.

پذیرش قوانین

با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت هاستینگ سه سوت هاست، خریدار قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار نیست.

توجه نمایید که هر لحظه امکان دارد که قوانین هاستینگ تغییر پیدا کند و بلاقاصله پس از تغییرات به صورت گروهی به ایمیل خریداران پیامی مبنی تغییرات در قوانین سرویس دهی هاستینگ ارسال خواهد شد.از این رو امکان دارد که پیام های هاستینگ و پیام های خودکار که مرتبط با سرویس های شما نیز هست به هرزنامه spam ایملتان ارسال شود که لطفا هرلحظه آن را چک بفرمایید.

سه سوت هاست، ارائه بهترین هاست های باکیفیت و ارزان در سه سوت...!!!